Teisel tunnil tutvusid lapsed kunstivormiga kollaaž. Esmalt vaatasime internetist teiste inimeste tehtud kollaaže. Siis tegid lapsed ise kaks kollaaži A5 paberile, püüdes seejuures vanadest ajakirjadest lõigutud piltide, mustrite ja värvitoonide abil edasi anda erinevaid meeleolusid.
Esimesel kollaažil kujutasid nad rõõmsat meeleolu. Märksõnad olid: rõõmus, lõbus, naljakas, tore, helge-kõik mis muudaks nende tuju rõõmsaks.
Teisel kollaažil proovisid nad lülitada end kurvemale lainele ja otsida ajakirjadest kohti, mis meenutaksid neile kurbust. Märksõnad olid: kurb, nukker, sünge, nutune.
Seejärel püüdsid nad oma tehtud töid teistele seletada-miks valitud pildid just rõõmsa või kurva tunde neis tekitasid. Oluline oli ka õppida, kuidas töid teistele esitleda.
Erika |
Margared |
Eliise |
Et valminud piltidele ka praktilisem funktsioon anda, kiletasime pildid ja muutsime need koopiakeskuses märkmike kaanteks.
Igaüks sai endatehtud rõõmsatujulise kaanega märkmiku, mida teinekord hea vaadata ja sinna joonistada, kui veidi kurvem tuju juhtub olema.
No comments:
Post a Comment